המותג ג'ליש מושק מחדש בישראל על ידי ברייסון שיווק שבמרכזה ביקור של מייסד המותג, דני היילי ואמן הציפורניים וו נגויאן. זה הזמן להסבר קצר על "פוליג'ל" על טכניקת הטבילה (דיפ טכניק) ועל הג'ל-לק של ג'ליש.
המותג ג'ליש מציג טכניקה חדשה לעיצוב והארכת הציפורן – המשלבת בין המרכיבים של עולם הג'ל והאקריל, לחיזוק והארכת הציפורן תוך שמירה על מראה טבעי ובריאות הציפורן.
פוליג'ל – חומר גמיש ונוח לעבודה המתקבע על הציפורן בצורה הטבעית, הוא חזק מאוד, ללא ריח כימי, וללא חומרים מעוררי אלרגיות, הוא אינו מצריך עבודת שיופים מיותרים, כך שהוא גם מקצר את זמן הפעולה.
מדובר בפיתוח חומר חדשני שאינו מתייבש על הציפורן כלל עד שאינו נחשף לתאורת LED ולכן העיצוב אתו הוא כמו פלסטלינה, אותה ניתן לעצב שעות עד למראה מושלם. החומר המהפכני מיועד לציפורניים טבעיות לעיבוי חיזוק והארכה. הפוליג'ל מגיע בארבעת גווני הבסיס האידיאליים לציפורן הטבעית (נטורל קליר – שקוף וטבעי, קאבר – ורוד אטום, סופט וייט – לבן שמנת, ברייט וייט – לבן שקוף) .
ג'ליש- טכניקת הדיפ
טכניקת הדיפ (טבילה) היא בין הטכניקות המוכרות בעולם הציפורניים והיא עברה מהפך אמיתי שבזכותו מעניקה שילוב מנצח בין הקלות והדיוק של הג'ל וגווניו, לבין החוזק של עיצוב ציפורני אקריל. מריחת הציפורניים בתכשיר המבוסס על שרף (דבר טבעי) וטבילתן באבקה צבעונית משולבת שבבי אקריל – שתחליף את מריחת שכבות האקריל הרבות- זה למעשה התהליך. לאחר מכן האבקה מתייבשת בטבעיות וכל שנותר הוא לשייף קלות בצורה המתבקשת ולהבריק באמצעות טופ. התהליך עצמו לא אורך מעל 30 דקות לכל היותר, בהחלט אידיאלי ופרודוקטיבי יותר! בנוסף, דיפ- מניקור, הוא סוג המניקור החזק ביותר מכל שיטה אחרת. בעוד שמניקור אמור להחזיק רק שבועיים, הדיפ יחזיק אפילו ארבעה שבועות ! – הדיפ אינו מתקלף או מתרומם. קיימים מעל 100 גוונים של אבקות פיגמנט, בטקסטורות גליטרים, שימרים ופנינה – כך שניתן לשלב בנייל ארט מקצועי המשלב צבעים.
ג'ל לק של ג'ליש
ג'ל לק של ג'ליש הוא הג'ל הראשון שפותח בעולם, והוא מהפיתוחים ששינו את עולם עיצוב הציפורניים – באמצעותו ניתן לשמור על מראה מטופח ועמיד לאורך זמן. הג'לים מגיעים עם מברשת פטנט מיוחדת למריחה אידיאלית. המוצרים שלהם נחשבים ליקרים בתחום הג'ל. לישראל הגיעו מעל 100 גווני ג'ל חדשים הכוללים מרקמים גליטרים, שימריים, חלביים, פסטליים ומבריקים – שנבחרו בקפידה ע"י צוות מקצועי בישראל.
לאחרונה הוחלט לתת מענה ישיר למוצר הלק המסורתי ועל כן, השיקו ברחבי העולם את מותג הלק שלהם , מורגן טיילור, על שמה של מורגן, בתו של דני, וטיילור, בתו של דוד דניאל שותפו העסקי. השניים מבטיחים להחזיר ללק את מקומו על המפה בענף.
המותג, חולש כיום על מכוני הטיפוח בלמעלה מ-80 מדינות בארה"ב ואירופה, ובימים אלו ייכנס לישראל באופן רשמי עם כל הטכניקות והבשורות בתחום. סלבריטאיות רבות ברחבי העולם כבר מעצבות את ציפורניהן רק עם המותג וביניהן, ריהאנה, קייטי פרי, משפחת קרדשיאן, מיילי סיירוס, מריה קארי ג'סיקה ביל ועוד רבות אחרות ..
מוצרי GELISH מיובאים לישראל בלעדית ע"י "ברייסון שיווק" המייבאת מותגי פרימיום בתחום בניית הציפורניים, כדוגמת OPI IBD ומי שבעלת רשת בתי הספר למקצועות היופי בפריסה ארצית, נייל סטודיו. המותג יימכר במכוני הטיפוח ברחבי הארץ, במרכזי השיווק וברשת נייל סטודיו.