מותג הג'לים הבינלאומי הנחשק GELISH, מושק מחדש בישראל על ידי חברת ברייסון שיווק, שתשיק רשמית בישראל מגוון מוצרים וטכניקות שנחשבים מהפכה בתחומם, בעולם הציפורניים.
את המותג ייסד ופיתח Danny Haile, מנכ"ל החברה כבר עשר שנים. היילי, נמצא בתעשיית הציפורניים ופיתוח המוצרים כבר מעל 30 שנה, והיה הראשון לזהות ולפתח את פורמולת הג'ל הנצמדת לציפורן תוך ייבוש במנורה ועמידות של חודש על הציפורניים. משם הכול היסטוריה והיום ג'ל היא שיטת עיצוב הציפורניים המובילה והפופולארית בעולם.
דני היילי בעצמו זכה להכרה בינלאומית כשעמד בראש חברת סטארט אפ בתחום הציפורניים ובהמשך גם זכה בלמעלה מ- 60 פרסים בתחום. עבודת הדיוק הפנומנאלית שלו עם חומרי אקריל והעיצוב באמצעותם הם מה שייחדו אותו בעולם הציפורניים. תוך עשור כבר נתן מענה לפופולריות של הג'ל בקרב המקצועיות, ופיתח את פורמולת הג'ל בבקבוק עם מברשת מוגנת פטנט לשימוש אישי.
Gelish עושה את עלייתו הרשמית לישראל בימים הקרובים עם מעל 100 גוונים ומרקמים חדשים של ג'לים, לצד מהפכות חדשות בעולם עיצוב והארכת הציפורניים: פוליג'ל ודיפ-ג'ליש.