חיה בסרט ורוד – יריית הפתיחה לחודש המודעות לסרטן השד יצאה לדרך כשעשרות מפורסמות, דוגמניות ואושיות אופנה התכנסו לצילומי קמפיין בהתנדבות, יוזמה של קבוצת החברות אסתי לאודר בשיתוף חברת האופנה גולברי, להעלאת המודעות לסרטן השד.
הצילומים נערכו במשך יומיים, בסטודיו בתל-אביב, שם הוכרז על הפעילות לגיוס כספים עבור האגודה למלחמה בסרטן: השקת קולקציית קפסולה ורודה ברשת גולברי, כאשר 30% מהסכום שייאסף ממכירתה יועבר כתרומה לאגודה למלחמה בסרטן. הקולקציה תגיע לחנויות הרשת בחודש אוקטובר, הוא החודש הבינלאומי להעלאת המודעות לסרטן השד.
לקחו חלק בקמפיין: אסתי גינזבורג, סנדרה רינגלר, בר זומר, אשלי וקסמן, סתיו סטרשקו, שלי גפני, דנה זרמון, מור סילבר, נועם פרוסט, ארבל קינן, טהוניה, תום נשר, מורן מזור, אירה דולפין, גאיה גור אריה, ג'ני צ'רווני וקטיה גלי.
משה גולברי מבעלי רשת גולברי פתח את הבוקר ואמר: "אני מתרגש לפגוש הבוקר את כול המתגייסים למען מטרה כל-כך נעלה וחשובה. לא מובן מאליו, שהגעתם ליומיים של צילומים אינטנסיביים למען קמפיין, שכולו תרומה למען חקר הסרטן. אנו שמחים לשתף פעולה ולעצב קולקציית קפסולה שתעורר מודעות. כרשת, שרוב מוחלט של לקוחותיה הן נשים, לא היססנו להיכנס לפרויקט. אנו קוראים לכל לכלל הנשים ללכת ולהיבדק".
אורן רווח, יו"ר קבוצת החברות אסתי לאודר ישראל מסר "קבוצת אסתי לאודר פועלת להעלאת המודעות לסרטן השד מזה 16 שנה. מטרת הפרויקט היא אחת והיא חשובה מכל: להזכיר לכל הנשים בישראל כי בדיקה מוקדמת מצילה חיים. אנו שמחים שהשנה חברת גולברי הרימה את הכפפה וחברה אלינו לקמפיין כה חשוב. מדובר ברשת שפרוסה על פני 89 סניפים בארץ והקהל הרחב שפוקד אותה יוכל לקבל תזכורת ממשית ללכת להיבדק."
מירי זיו, מנכ"ל האגודה למלחמה בסרטן הוסיפה: "חשוב לעורר את המודעות למחלה, כל פעילות כזו מצילה חיים. הנכונות של שתי החברות להירתם למאבק בסרטן השד ראוייה להערכה ומחזקת את פעילותנו".