מותג האיפור הבינלאומי OFRA COSMETICS USA חוגג מיתוג מחדש (Rebranding) ולראשונה בתולדותיו יימכרו מוצרי המותג ברשתות קמעונאיות בארה"ב ובהמשך גם בישראל.
OFRA Cosmetics USA, מותג האיפור האמריקני חוגג מיתוג מחדש ולראשונה מאז היווסדו לפני כ-17 שנה נכנס למכירה קמעונאית. בכל רחבי ארה"ב יימכר המותג ברשת Ulta beauty.
במהלך השנה הקרובה צפוי המותג להיכנס גם בישראל לרשתות ביוטי מובילות.
לדברי עפרה ודייויד גייטו שהקימו את מעבדות המותג המצליח במיאמי, פלורידה, לפני כשלושים שנה, חברת העיצוב שנבחרה לעשות את המיתוג מחדש היא החברה שעומדת מאחורי המיתוג מחדש של מותגי על בינלאומיים כמו קאדילק וכיוב'. לדבריהם הקו המנחה שהוביל את החברה במיתוג מחדש היה להתאים את הנראות של המוצרים לרוח המותג- אופנתי, חצוף, חדשני וכמובן איכותי. העיצוב החדש משקף את הערכים של המותג, המארזים נוחים וקלים לשימוש ומשדרים מראה שיקי ומעודכן.
מוצרי המותג הותיקים והאהובים יוצעו מעתה באריזות עדכניות בגוון לבן ומחומרי עיצוב איכותיים במיוחד.
הקולקציה הראשונה שמושקת בישראל עם המיתוג החדש היא קולקציית השפתונים הכוללת 4 שפתונים נוזלים, 3 בגוונים של חום ו-1 בגוון אדום .