ג'יג'י מעבדות קוסמטיקה ממשיכה במאמצי ההתרחבות שלה ברחבי העולם: החברה הישראלית מציגה זו הפעם הראשונה בתערוכת China Beauty Expo 2018 הנערכת בשנחאי.
על פי נתוני המארגנים, יוצגו במהלך שלושת ימי התערוכה הבינלאומית למעלה מ-10,000 מותגים שונים מביתם של 3,500 ספקים המשתתפים בתערוכה כמציגים בצורה זו או אחרת.
מיכל פרידלר חלילי, המדריכה הראשית של ג'יג'י מעבדות קוסמטיקה מספרת למגזין פרופאשן על ההשתתפות בתערוכה בשנחאי: "זו אכן הפעם הראשונה שבה אנו פונים ישירות לקהל הסיני. במסגרת הפעילות שלנו מעבר לים, גם בתערוכה הזו, המותג ג'יג'י מעבדות קוסמטיקה מוצג בביתן ממותג ומרשים שבו אנחנו מציגים את פרופיל החברה, את הסדרות המובילות של ג'יג'י ואת מגוון המוצרים."
זו אינה הפעם הראשונה שחברה ישראלית מציגה לקהל הסיני, בשנה שעברה למשל, נרשמה התעניינות רבה בביתן של חברת א. משי תעשיות קוסמטיקה, המייצרת מגוון מותגים מקצועיים לענף השיער כגון מון פלטין ומותגים בתחום טיפוח הגוף שהמוכר ביותר ביניהם הוא DSM – Dead Sea Minerals.
השם הטוב שיש למוצרי הקוסמטיקה הישראליים ברחבי העולם אינו פוסח גם השנה על המציגים הישראליים וכבר במהלך הימים הראונים לתערוכה, נרשמה התעניינות רבה בביתן של ג'יג'י מעבדות קוסמטיקה. מיכל חלילי מספרת: "במהלך כל שעות הפעילות של התערוכה אני מדריכה ומדגימה טיפולים למבקרים בביתן שלנו וישנה אכן התעניינות מקיפה. אנחנו נפגשים עם מפיצים פוטנציאליים ממדינות שונות לרבות סין ומקווים להמשיך ולהתרחב בהיקף הפעילות העולמית."