אפשר למלא ערימות של דפים בהסבר התופעה החברתית שנקראת טראש טרנד. תקראו לזה אפקט העדר, תקראו לזה תרנד המונים, תקראו לזה הערצת סלבס עיוורת, אבל העובדה היא, שמספיק שסלבריטי כמו קים קרדשיאן תעלה כמה תמונות לאינסטגרם שלה עם לק צהוב והופ – לק צהוב הוא הטרנד הכי עכשיווי. תופעה.
קים קרדשיאן, (פה בדרך כלל נהוג להצמיד לשם של הפרסונה את עיסוקה, כישוריה המיוחדים וכו' כגון: הזמרת, הדוגמנית, חסידת אומות העולם וכדומה, אבל במקרה הזה, בעלת ישבן מפואר זה לא יכולת יוצאת דופן, או שכן?), בכל מקרה, הקרדשיאנית העלתה לאחרונה מספר תמונות לאינסטגרם שלה. לא תמונות פרסומת וללא דגש מיוחד על ציפורניים.
רצה הגורל (או שמא יש כאן כוחות יח"צניים עתירי כח ומחשבה שמנווטים את דעתם המוסחת של ההמונים?) ובתמונות הללו היא הופיעה כשעל ציפורניה מרוח לק צהוב בגוון זרחני.

Glowstick – הלק הצהוב של ORLY
כוחם של 2,953,469 לייקים (נכון לזמן עריכת האייטם)
אז זהו, שכנראה הכל מתוכנן ומתוזמן. מדוע אנחנו חושבים כך? אולי בגלל שמאוחר יותר, העלתה קימיי קילייס, המניקוריסטית של הקרדשיאנית, תמונה בחשבון האינסטגרם שלה ובה נראות השתיים גב לגב, לבושות בגדי ים שחורים חצי תואמים כמו BFF אמיתיות וצייצה: "קים קרדשיאן לובשת את הלק של אורלי Glowstick".
אז אכן מדובר בלק של יצרנית הלקים הבינלאומית ORLY, שזכה לשם 'Glowstick'. הלק נמכר גם בארץ, לאלו מכן שמעוניינות להתחבר לטרנד, במחיר של 40 שקלים.
פה הזמן להזכיר, שאחרי קים קרדשיאן עוקבים 111 מיליון איש. כן כן, יותר ממאה מיליון אנשים על פני כדור הארץ עוקבים אחרי הבחורה, שלא ברור לגמרי מה גרם לה להיות כה מפורסמת. (העובדה היא שאנחנו כותבים עליה ואתם מצידכם קוראים את הדברים שאנחנו כותבים). אגב, היצרנית ORLY כבר מדווחת כי מאז עליית התמונות לאינסטוש של קימוש, חלה עלייה משמעותית בביקוש ללק הצהוב.
"הצהוב כובש, מסעיר ומעורר אנרגיה חמה על קצות האצבעות. הוא קסום במיוחד והמראה אותו הוא מעניק לידיים שחומות וכהות-עור ייחודי. עם זאת הוא מצליח להרשים לא פחות גם כשהוא משוח על ציפורניים של נשים בעלות גוון עור בהיר ובינוני יותר" מסבירה חני אטיאס – המדריכה הראשית של מותג ORLY בישראל.