מלון הבוטיק "שאטו מארמונט" (Chateau Marmont) הממוקם בהוליווד לוס אנגלס, לא ידע התרגשות כזו מזה זמן רב. המלון המעוצב בהשראת טירה, הפך זירת אופנה יוקרתית בחסות מגזין "ווג" אשר הציגו בו מעצבי אופנה אמריקאים ממיטב עיצוביהם האופנתיים. על תחום הנייל-ארט ניצחה הולי פלקון המשתייכת לקבוצת השגרירות המקצועיות של מותג הלקים המקצועי מלוס אנג'לס ORLY.
האירוע הפך מסורת ומדיי שנה ה-CFDA (מועצת מעצבי האופנה האמריקאים) אשר נוסדה ע"י מגזין האופנה היוקרתי "ווג", הידוע כי הוא מתמקד בעיקר באופנה ופונה לאריסטוקרטיה הניו-יורקית – מקיים תצוגת אופנה מרהיבה בשיתוף עם המגזין, בו מעצבי אופנה אמריקאים אנונימיים חושפים את יצירותיהם האופנתיות ומקבלים עידוד ותמיכה מקצועית להמשך.
יצרנית הלק האמריקאית ORLY נתבקשה להציג על המסלול, מראות נייל ארט שישלימו את הלוקים האופנתיים שהיו תערובת של חדש וישן: אוונגרד, סיקסטיז, שנות ה-30 והמאה ה-18.
הולי פלקון – מובילת ה"טים לידרס" של מותג הלקים "אורלי" – בחרה במוטיב הציפורניים הממוסגרות שאלו עוטרו בקווי מתאר שחורים לצד גימורים פסטלים. מחד מסגרת המהווה סימבול לתקופות אופנתיות שהתאפיינו במונוכרומטיות, בסולידיות, בפשטות ומאידך השפעות עכשוויות צבעוניות, ססגוניות ופורצות דרך. השילוב האמור בא לידי ביטוי בנייל ארט שחציו מסמל את המאה ה-18 ושנות ה-30 כמסגרת שחורה נטולת ססגוניות, מאופקת וקונפורמיסטית בעוד שמשלים אותה חצי צבעוני בגוונים פסטלים ואופטימים המתכתבים עם השפעות מודרניות ורומזים לתחייה האופנתית שהחלה בשנות ה-50 של המאה שחלפה.