שיתוף פעולה מעניין של רשת הסופרמרקטים הגדולה בישראל עם אחת מכוכבי הרשת הגדולות בתחום הביוטי: מוצרי האיפור הנושאים את שמה של אשלי וקסמן בקשי ימכרו בקרוב ברשת שופרסל.
רשת שופרסל הודיעה על שיתוף פעולה ייחודי יעם כוכבת היוטיוב המובילה אשלי וקסמן בקשי: במסגרת הפעילות של רשת שופרסל להעמקת הפעילות שלה בתחום הפארם, יימכרו מוצרי האיפור והטיפוח של אשלי בקשי בסניפי הרשת ובמקביל באתר האונליין של שופרסל.
אשלי וקסמן בקשי, היא ככל הנראה היוטיוברית המצליחה והמפורסמת ביותר בישראל. היא החלה לפרסם סרטונים ברשת בהם היא חווה את דעתה לגבי מוצרי איפור, מדגימה ומספרת על ההתנסות שלה עם המוצרים השונים. אט אט צברה בקשי עשרות אלפי מעריצים וכיום היא עומדת על כ-160 אלף מנוייים רשומים לערוץ היוטיוב הרשמי שלה ויותר מ-40 מיליון צפיות בסרטונים. אם חשבתם שזה הרבה, נספר לכם עוד נתון מעניין: לאשלי וקסמן בקשי יש שני ערוצים נוספים, האחד מספר על המשפחה שלה והשני באנגלית, שכותרתו "נערה בחו"ל" ומספר על בקשי כקנדית לשעבר החיה בישראל.
אם רציתם לדעת עוד פרטים על המאפרת והבלוגרית אשלי וקסמן בקשי, אולי כדאיל לכם לבקר בכתבה: 10 דברים שאולי לא ידעתם על אשלי וקסמן בקשי.
כאמור, מוצרי מותג האיפור של בקשי, שקיבלו את השם AWB makeup, ימכרו בקרוב במדפי השופרסל ובחנות האינטרנטית של רשת הסופרמרקטים, המחזיקה בנתח שוק עצום של כ-36% ונמצאת בבעלות קבוצת IDB. במסגרת שיתוף הפעולה המתוכנן, תהיה בקשי מעורבת בפיתוח ליין מוצרים איכותי שיוצג בפני קהל הצרכנים הישראלי במחירים שאמורים להיות נגישים ומפתים. בקשי וקסמן תהיה זו שתוביל את המותג ותציג את הטרנדים החמים בעולם האיפור והטיפוח עבור שופרסל.
"אנחנו יותר משמחים על שיתוף הפעולה הייחודי עם אשלי וקסמן בקשי. אנו מתכוונים לפתח יחד עמה את קו מוצרי איפור והטיפוח הנושא את שמה תחת המותג AWB MAKEUP. אנחנו שוקדים על בחירת יצרנים נוספים, הטובים ביותר בענף, שייצרו קו מוצרים צעיר, איכותי וחדשני ולהרחיב את מגוון המוצרים". מסביר אורי קילשטיין, סמנכ"ל סחר ושיווק בשופרסל.
עוד דווח מרשת שופרסל כי כבר במהלך השבועות הקרובים פעילות ה-E-commerce הקיימת של אשלי וקסמן בקשי תופנה לאתר שופרסל אונליין. המוצרים החדשים הראשונים של AWB מתוכננים להיות מושקים לקראת סוף השנה.
אני מעוניינת במברשות באיזה סניף סופר סל בנתניה ניתן
להשיג את המברשות?