מוצרי מותג הציפורניים Bio Sculpture לובשים צורה חדשה: שקיפות מלאה מול בעלות המקצוע. "אנו שואפים שסימון המוצרים שלנו יהיה ברור עד כמה שניתן בכדי שתכולת המוצר תהיה גלויה וברורה לצרכן" מסבירים בענקית הג'לים Bio Sculpture העולמית שמעדכנת את ניראות המוצרים במטרה להגביר את השקיפות אל מול קהל הלקוחות.
הרגולציה בתחום מוצרי הקוסמטיקה וטיפוח הציפורניים מחייבת סימון מוצרים והצגת מידע בצורה ברורה ככל האפשר. כך נהוג באירופה והעולם כולו מיישר קו לתפיסה זו. חברת ביו סקלפצ'ר, כחלק מהרגולציה, מציגה את מידע על גבי המוצרים, כדי להבטיח שכל האינפורמציה תהיה זמינה בכל עת לעיני הלקוחות, בין אם מדובר בטכנאיות הציפורניים או קהל הקצה הרוכש מוצרים בקליניקות של טכנאיות ביו סקלפצ'ר.
הכל מתחיל ונגמר בשירות ובשביעות רצון של הלקוחות
לדברי אורלית אוקוביץ', מנכ"ל ובעלים ביו סקלפצ'ר ישראל בע"מ, "ההצלחה שלנו נמדדת על פי שביעות רצון הלקוחות שלנו. אנו שואפים להבטיח לא רק את השרות הטוב ביותר, אלא גם שהצרכנים והלקוחות שלנו יקבלו את איכות המוצרים הטובה ביותר, ולכן בחברת Bio Sculpture שואפים שסימון המוצרים יהיה ברור עד כמה שניתן, להבטיח שתכולת המוצר גלויה לצרכן. זה לא סוד, שהמוצר בריא ונבחן קלינית. כיאה לחברה מובילה המכבדת את עצמה ואת קהל לקוחותיה הנאמן, בביו סקלפצ'ר לוקחים אחריות מלאה מול בעלות המקצוע ולקוחות הקצה ומבטיחים מוצר עם אבא ואמא."
"בעוד שעם פתיחת מוצר חדש נהוג מיד להשליך את האריזה לפח" מסיברה אורלית, "בביו סקלפצ'ר מיידעים את הלקוחות לגבי "תעודת לידה" בדמות עלון אינפורמטיבי המצורף לכל מוצר ומעניק את המידע הטוב ביותר לצרכנים בכל עת ומעודדים את הצרכנית הנבונה לקרוא יותר, להבין ולהכיר את התקנים המחמירים בהם עומד המותג, תוך שמירה על בטיחות מירבית, אבטחת איכות ושמירה על בריאות הציפורניים."