מותג הקוסמטיקה הישראלי היקארי קוצר תשבוחות ומהווה מוקד להתעניינות רבה מצד מבקרים בתערוכה הבילאומית בגואנג'או בסין שנערכה לאחרונה.
בעיר הנמל הסינית גואנג'ואו התקיימה בפעם ה-44 תערוכת CIBE, תערוכת היופי הבינלאומית של סין. מדובר בתערוכת היופי הגדולה ביותר בסין שמשתתפות בה לא פחות מ-3,800 חברות. רק כדי לסבר את האוזן עד כמה גדולה התערוכה: שטח התצוגה בתערוכה בסין גדול פי 13 מכל שטחי התצוגה יחד של גני התערוכה בתל-אביב.
אור ואסף היקארי, בעלי המותג "היקארי", נסעו להשתתף בתערוכה כחלק מהתמיכה שהם מעניקים למפיץ הסיני: "נסענו לתערוכה כדי לסייע למפיצים שלנו בסין בהדגמות ובהסברים" מסבירה אור, "שמחנו לראות מקרוב כיצד המוצרים שלנו זוכים להצלחה אדירה בקרב הקהל הסיני. בנוסף, ניכר היה שקיים ביקוש רב לסוג הטכנולוגיה החדשנית שאנחנו מציעים. הביתן הנרחב שלנו התמלא בעשרות מבקרים אשר הגיעו כדי לצפות בהדגמות של פרוטוקולי העבודה שלנו, לקנות את המוצרים ולהצטלם עם הצוות."
מסתבר שמוקד המשיכה של המותג היקארי הוא "החדשנות, החתירה למציאת פתרונות חדשים היישר מהמדע והפטנטים הייחודיים." כך לדברי המפיצים של המותג בסין. "הסינים היו מסבירי פנים וקיבלו אותנו בחום. נהנינו מאוד מההשתתפות באירוע ואנו צופים למותג המשך הצלחה בסין כפי שהוא מצליח במקומות נוספים בעולם."