מותג הלקים ביוסקלפצ'ר צילם בימים האחרונים את הקמפיין האחרון שלו בכיכובה של הפרזנטורית החדשה, תאלין אבו-חנא. תאלין פרצה לתודעה כאשר נכנסה לבית האח הגדול, תוכנית הריאליטי שאחריה עוקבים מאות אלפים מאזרחי ישראל.
יודעי דבר ידעו לספר כי אבו חנא, שנדמה כי התרגלה למעמדה החדש ונכנסה לנעלי הפרזנטורית של המותג EVO- BIO SCULPTURE די בקלילות, הרגישה נוח על סט הצילומים, החליפה לוקים ודילגה מחליפה מחויטת לבגד-ים תוך שהיא מפגינה נוכחות של מלכה אמיתית.
"תאלין מייצגת את הקו החדש של המותג ואת הרוח הנושבת בעולם האופנה והבידור של ימינו" מסבירים במותג ביו סקלפצ'ר ישראל. "פתיחות לקבלת השונה, עוצמה וניראות אינן מילים ריקות מתוכן. אנו מאמינים ביופי ובשאיפה של נשים להרגיש טוב עם עצמן."
אכן, שילובה של תאלין אבו-חנא בקמפיין ארצי של מותג ביוטי מוביל מסוג זה מעיד בהחלט על רצון של קברניטי המותג בישראל, לסייע בהשתלבותן של טרנס-ג'נדריות בנוף החברתי ובחיי היום יום שלנו.
תאלין אבו חנא, נולדה ב-1994 בנצרת כחנא, עברה ניתוח לשינוי מין ואף זכתה בתואר "מיס טרנס ישראל" לשנת 2016. היא מורה לריקוד במקצועה ומתגוררת כיום בתל-אביב. בימים אלו עובדת אבו-חנא על צילומי סרט דוקומנטרי בינלאומי אשר יספר את סיורן של שתי נשים, ערביה ויהודיה, צעירה ומבוגרת שעולמותיהן נפגשים בסיפור מרתק.