המגזין הבינלאומי ניילס Nails, המופץ מזה כ-30 שנה בכל העולם ונחשב למוביל דעת קהל עבור מניקורסטיות, פדיקורסטיות, טכנאיות ציפורניים, מכוני טיפוח ויצרנים בכל קטגוריות הענף, מקיים מדי שנה ומזה 13 שנים סקר רחב היקף הבוחן את העדפות קוראיו ממגוון המוצרים הנבחרים ב- 29 קטגוריות שונות שהושקה בשנה שחלפה.
קוראי המגזין הנמנים עם מיטב אנשי המקצוע בוחרים את העדפותיהם לתכשירים/ מוצרים ולציוד נלווה, ממגוון המותגים הפועלים בשוק העולמי על פי פרמטרים שונים. אלה משוקללים לכדי דירוג סופי של הנבחרים והמועדפים מבחינתם ומתפרסמים בגיליון ינואר של המגזין.
המותג האמריקאי CND קטף השנה את המקומות הראשונים ב-12 קטגוריות שונות מסך הקטגוריות שנבחנו בסקר. הקטגוריות הבולטות בהן זכה המותג במקום הראשון הן: מוצרי טיפוח והזנה לציפורן – שמן סולאר אויל, לקים עמידים – סדרת ויינלוקס, תחליבי טיפוח לכפות הידיים והגוף – סאנסנשיין ועוד. בקטגוריית הג'ל לק הנחשבת נבחרה סדרת 'שלאק'.
אמי טאווס, מחברת "פרימיום" המשמשת נציגתו הרשמית של המותג CND בישראל, ציינה כי "זהו יום חג עבורנו. מרגשת העובדה כי בישראל פועלים בענף הציפורניים מותגים טובים, איכותיים ופופלאריים. הבחירה לייצג מותג שחרט על דגלו מקסימום הגנה לציפורניים תוך הקפדה על מנימום פגיעה בהן ושמירה על בריאותן באה לידי ביטוי בבחירתם הגורפת של אנשי ונשות המקצוע של מגזין "ניילס" שהציבו את CND כאופציה הראויה ביותר בעבודתם היומיומית".