אורלית אוקוביץ, מנכ"ל ביוסקלפצ'ר ישראל מדווחת מתערוכת קוסמופרוף אסיה 2016

כ-77,000 מבקרים מ-129 מדינות הגיעו השנה לתערוכת קוסמופרוף אסיה בהונג קונג. יותר משני שליש ממספר המבקרים שהגיעו לתערוכה, הגיעו ממדינות שונות בעוד שכ-23,000 מבקרים  היו מקומיים. מספר המציגים השנה עמד על 2,698 שהתפרסו על-פני שטח של 98,000 מ"ר.

יבואנית מותג ביו סקלפצ'ר לישראל, אורלית אוקוביץ' יחד עם מנהלת המכירות שלה, סיגל אורן, ביקרו גם הן בתערוכה ושבו עם רשמים ודיווחים:  "השנה הוצגה התערוכה בקונספט של תערוכה אחת בשני חלקים, מה שנראה יעיל  ליצירת קשרים ממוקדים ואפשר למבקרים ליהנות משתי תערוכות במחיר כרטיס אחד", מספרת אורלית. "תרכובות, אריזות, עיצוב, טרנדים, אנליזת צרכי שוק, פורמולות וכו', רוכזו במרכז כנסים שבקרבת שדה התעופה שבאי לנטאו הסמוך ומיד אחריו קוסמטיקה, דרמטולוגיה, מכשור, שיער, ציפורניים, מוצרי ספא ושאר קטגוריות היופי, במרכז הכנסים המרכזי של הונג קונג. לרשות המבקרים עמד שרות הסעות פעיל משך כל זמן התערוכה. קטגוריה חדשה התווספה השנה תחת השם "טרנדים" שהתמקדה בייצור טבעי ואורגני, מוצרי תינוקות וטיפוח לגברים. נוכחות משמעותית היתה בתחום המכשור הקוסמטי: ציוד להסרת קעקועים, הצרת היקפים, הסרת שיער, פיגמנטציה וכדומה."

cosmoprof-asia-2016-8

תערוכת קוסמופרוף אסיה 2016 – COSMOPROF ASIA HONG KONG

תחום הקוסמטיקה בלט, בעוד שתחום האקריל נעלם מן העין

לדברי השתיים, בתערוכה בלט תחום הקוסמטיקה. הדבר מובן שכן קטגוריה זו היא הגדולה בתערוכה עם 36%. דווקא קטגורית הציפורניים היתה הקטנה ביותר השנה: רק 5% מכלל המציגים. "קטגוריית הציפורניים השנה הייתה מבחינתנו כמשווקים בתחום, מעין אכזבה, שכן לא מצאנו בשורה חדשה בתחום הקישוטים. הנוכחות בתחום השנה היתה קטנה ביותר והצטמצמה למספר מטרים רבועים עם מספר מציגים מועט ביותר שהציעו את אבקות הכרום והגליטרים המוכרים בארץ זה מכבר ומעט תחליפי לק (ג'ל-לק) הנמכרים לאו דווקא לבעלות מקצוע." מספרת אורלית אוקוביץ'. "כל נושא האסתטיקה וההיגיינה מעבר ליופי הציפורן, קיבל במה ולכן מאות דוכנים הציגו את הפדיקור/מניקור בתוספת מאות כלי עבודה מסוגים שונים. הדבר עומד בקנה אחד עם הדרישה הגוברת לכלים ברמה גבוהה. נושא האקריל, כמעט ונעלם מן העין."

cosmoprof-asia-logo

קוסמופרוף אסיה, הונג קונג. COSMOPROF ASIA, Hong Kong

קוסמופרוף הונג קונג 2016 – מנורות הלד מככבות

"בתחום הפדיקור, הסתמן ויתור על התאכזרות ושימוש בסכינים לטובת משייפים מבוקרי מהירות ועוצמות חספוס הוצגו לתעשייה בדמות משייפים חשמליים קטנים ובעלי ראשי שיוף חד פעמיים ואישיים, להיגיינה מקסימלית." מדווחת סיגל אורן. "בתחום הציפורניים – המודעות לבריאות יצרה עניין רב גם בתחום הציפורן. נעדרו אבקות האקריל ועימם נעלמו גם הטיפס והדבק והמגמה הפכה להיות שיקית, קלאסית ולא מצועצעת. שולחן העבודה הפך להיות פרקטי וקומפקטי. מנורות ה-UV  נעלמו מן העין ואת מקומם תפסה מנורת ה-LED, בגודל מינימלי ככל האפשר. תחום הג'ל התפתח אבל עם הבטחה לעמידות עד שבועיים. מרבית הג'לים בעלי ריחות לוואי חזקים במקומות מסוימים נאלצו לפזר ריחנים להפגת המטרד. כל הג'לים ניתנים לרכישה באינטרנט, לכל דורש. הקישוטים בענף הג'ל הסתכמו בכרום וגליטרים בטענה שהמגמה שיקית, קלאסית ולא מצועצעת וכדאיות בעלת המקצוע לעבודה במשיכה אחת  ולא קיטשית."

cosmoprof-asia-2016-1

אורלית אוקוביץ' מנכ"לית ביו סקלפצ'ר ישראל בתערוכת קוסמופרוף אסיה 2016

cosmoprof-asia-2016-3

סיגל אורן, מנהלת מכירות ביו סקלפצ'ר ישראל בתערוכת קוסמופרוף אסיה 2016

cosmoprof-asia-2016-4

מפרגנים לקולגות הישראלים: אורלית אוקוביץ' בדוכן של כריסטינה

cosmoprof-asia-2016-7

קוסמופרוף הונג קונג

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.