ברייקינג ניוז: בובי בראון עוזבת את בובי בראון. האם היקום קורס לתוך עצמו?

מייסדת מותג האיפור בובי בראון פורשת ממותג הקוסמטיקה 'בובי בראון': אחרי 25 שנים בחברת בובי בראון קוסמטיקס מקבוצת החברות אסתי לאודר, מייסדת המותג, הגברת בובי בראון, עוזבת את המותג הנושא את שמה על מנת לבחון את השלב הבא בקריירה יוצאת הדופן שלה.

חדשות מרעישות מטלטלות את ענף הקוסמטיקה: מייסת המותג בובי בראון עוזבת את המותג בובי בראון. "חברת אסתי לאודר מודה לבובי בראון וגאה בתפקיד המשמעותי שמילאה במותג, בחברה ובתעשייה הגלובלית של תכשירי איפור יוקרתיים." כך נמסר בהודעה לעיתונות ששוחררה לפני שעות ספורות.

%d7%91%d7%95%d7%91%d7%99-%d7%91%d7%a8%d7%90%d7%95%d7%9f-%d7%a4%d7%a8%d7%95%d7%a4%d7%99%d7%9c

בובי בראון. פורשת לדרך חדשה אחרי 25 שנה. צילום: יח"צ

"יובל 25 השנה של מותג בובי בראון הוא ציון דרך משמעותי שגרם לי להבין שהגיע הזמן לפתוח פרק חדש ולצאת למיזמים חדשים," אמרה בובי בראון. "אני אסירת תודה על ההזדמנות שניתנה לי לעבוד עם אנשים מדהימים במשך השנים וגאה בניסיונות היצירתיים והמוצרים החדשניים שיצרנו יחדיו. אני גם אסירת תודה עד מאוד לחברת אסתי לאודר ולמשפחת לאודר על ההזדמנויות הרבות שהעניקו לי. אני נרגשת לגלות מה העתיד צופן בחובו עבורי."

"בובי בראון קוסמטיקס היא עדות מעוררת השתאות לבובי בראון האישה", אמר וויליאם פ. לאודר, יו"ר חברת אסתי לאודר. "לפני יותר מ-20 שנה פגשנו אמנית איפור יצירתית ביותר שהגתה את הרעיון המהפכני ששינה את האופן שבו נשים מתייחסות לאיפור. הרעיון הזה צמח למותג איפור גלובלי ומצליח ביותר. בובי תמשיך תמיד להיות חלק מהמשפחה של חברת אסתי לאודר ואנו מאחלים לה הצלחה רבה בעתיד."

%d7%91%d7%95%d7%91%d7%99-%d7%91%d7%a8%d7%90%d7%95%d7%9f-%d7%9c%d7%95%d7%92%d7%95-%d7%90%d7%99%d7%a4%d7%95%d7%a8

מותג האיפור בובי בראון. נמכר בלמעלה מ-70 מדינות.

"החברה גאה מאוד בשיתוף הפעולה המצוין שממנו נהנינו עם בובי מאז שרכשנו את המותג ב-1995. אנו מאחלים לבובי הצלחה רבה בשלב החדש והמרגש של הקריירה שלה," אמר פבריציו פרדה, נשיא ומנכ"ל חברת אסתי לאודר. "החברה שלנו הוקמה על ידי יזמית, הלא היא אסתי לאודר, ולכן תרבות החברה שלנו מושתתת על קבלת פנים חמה ליזמים. ההצלחה של בובי בראון קוסמטיקס ממחישה את מחויבותנו זאת.

מותג בובי בראון נמכר כיום ביותר מ-70 מדינות והינו מותג איפור מוביל שהוקם על-ידי אישה. למעשה, זוהי מעצמת איפור עם עתיד מבטיח ביותר העומדת בפני תנופת צמיחה איתנה בקטגוריית האיפור היוקרתי ונשענת על המורשת האיתנה שיצרה בובי.

הפילוסופיה של המותג 'היי מי שאת' (Be Who You Are) רלוונטית היום יותר מתמיד והמותג ימשיך להתמקד ביצירת קשר, הקניית ידע והעצמה לנשים בכל העולם. מותג בובי בראון מייצג את אמנות האיפור, יש לו נוכחות מרתקת ומשפיעה במדיה החברתית וכמה ממוצרי האיפור האהובים ביותר בעולם. אנו בטוחים שהוא עומד לממש את מלוא פוטנציאל הצמיחה שלו בסביבה דינמית זו."

bobbi-brown-spring-2014-mak

מוצרי בובי בראון

%d7%91%d7%95%d7%91%d7%99-%d7%91%d7%a8%d7%90%d7%95%d7%9f-%d7%90%d7%99%d7%a4%d7%95%d7%a8

העניקה השראה למיליוני נשים בעולם. בובי בראון.

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.