"האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית בהסתדרות הרפואית, מתנגד לרכישה של טיפולים אסתטיים וניתוחים פלסטיים באמצעות קבוצות רכישה, קופונים, מבצעים, הגרלות ופרסים." כך נמסר מהאיגוד.
ההתנגדות של האיגוד מגיעה על רקע פרסום הולך וגובר של טיפולים אסתטיים ואף ניתוחים פלסטיים באפיקי השיווק הקשורים לקבוצות הרכישה, לאתרי הקופונים והמבצעים ולפרסומים שמופיעים מעת לעת ולאחרונה ביתר שאת בפייסבוק וברשתות החברתיות.
"האיגוד ממליץ לחבריו, הרופאים המומחים בכירורגיה פלסטית להימנע משיווק מבצעים באינטרנט, הגרלות בפייסבוק וקופונים בווטסאפ" מוסרת דוברת האיגוד. באיגוד מדגישים כי המלצתם זו היא "על אף השימוש הנרחב הנעשה בשיווק מסוג זה, על ידי גורמים אחרים בתחום האסתטיקה."
עוד נמסר כי "הוועד של האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית מדגיש כי מדובר בשיטות הפוגעות בכבוד המקצוע ועלולות להטעות את הציבור. האיגוד מזכיר כי כל טיפול אסתטי או ניתוח פלסטי, כרוך בהחלמה של שעות, ימים או שבועות בהתאם למורכבותו. יש לקחת זאת בחשבון, להתעמק בתהליך, לא לסמוך על הבטחות שווא ולוודא שהרופא המנתח שבחרתם הוא בעל תואר מומחה בכירורגיה פלסטית הניתן על ידי משרד הבריאות."
האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית אף מזמין את הציבור לקחת חלק פעיל במיגור התופעה ובמניעת פרסומים מטעים ולהעביר מידע על כל פירסום מטעה או פוגעני, של כל מפרסם בתחום האסתטיקה, למייל האדום של האיגוד אותו ניתן למצוא באתר האינטרנש הרשמי של האיגוד.