כבכל שנה, ערכו בחברת מאג'יריי כנס מקצועי ללקוחות החברה. בתוכנית השנה: הרצאה של ד"ר ג'ני שטיימן בנושא דיטוקס לעור, הרצאות בנושא קידום בעידן הדיגיטלי ואיפור קוסמטי מינרלי.
הכנס השנתי ללקוחות חברת הקוסמטיקה מאג'יריי נערך גם השנה באולם האירועים התל-אביבי "תוצרת הארץ" ואירח כ-150 קוסמטיקאיות, העובדות דרך קבע עם מוצרי החברה.
האירוע הססגוני, באווירה פורימית, כלל מגוון הרצאות, שהמרכזית שבהן היתה הרצאתה של ד"ר ג'ני שטיימן, נטורופתית, קוסמטיקאית ומדריכה ראשית בחברת מאג'יריי. הנושא: תוכנית דיטוקס לעור – הקונספט החדש בעולם הקוסמטי. את הכנס פתחה פולינה שטיימן, מייסדת החברה שהודתה לאורחות ולבאי הכנס וסיפרה מעט על התוכניות של החברה לתקופה הקרובה.
בהמשך, נהנו המשתתפות מהרצאה של רותם כהן, מומחה לשיווק דיגיטלי שהסביר על שיווק דיגיטלי וקידום עסקים בתחום היופי בעידן של הרשתות החברתיות. עדי גילון, מהנדסת ביוטכנולוגיה ומפתחת מוצרי סדרת האיפור הקוסמטי "מינרז" העבירה גם היא הרצאה שכותרתה: "הכי טבעי זו את".
לצד ההרצאות המקצועיות, נהנו באות הכנס של מאג'יריי מאווירה חגיגית, מתנות יקרות ערך וממופע של אמן החושים ליאור רוכמן שגרף המון חיוכים ולא מעט התפעלות. כמובן, איך לא, המשתתפות שלפו טלפונים ניידים ומצלמות ולא שכחו להשקיע בצילומי סלפי ותמונות למזכרת מהאירוע, יחד עם הקולגות והחברות למשפחת מאג'יריי.